

Porin – Osmišljavanje i provedba komunikacijske strategije za najprestižniju glazbenu nagradu u Hrvatskoj
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA | PR | ODNOSI S MEDIJIMA
KLIJENT: UNISON HRVATSKI GLAZBENI SAVEZ
Tijekom pet godina suradnje s najprestižnijom glazbenom nagradom u Hrvatskoj, naš je zadatak bio osigurati maksimalnu vidljivost i relevantnost Porina u javnom prostoru. Kroz pomno osmišljenu strategiju i sustavan komunikacijski pristup, gradili smo odnose s medijima, povećali angažman publike i dodatno učvrstili status nagrade Porin kao ključnog priznanja u domaćoj glazbenoj industriji.
Od istraživanja i pozicioniranja, preko definicije ključnih poruka, pa sve do konkretnih kampanja i praćenja rezultata – strateški smo vodili klijenta kroz sve faze komunikacije.
Bili smo zaduženi za organizaciju i koordinaciju svih aspekata medijske komunikacije – od strateškog planiranja medijskih objava, upravljanja akreditacijskim procesom, organizacije crvenog tepiha do vođenja odnosa s medijima na samoj dodjeli. Naša je uloga uključivala i kreiranje i distribuciju medijskih materijala, komunikaciju s izvođačima i nominiranima te osiguravanje pravovremene i kvalitetne zastupljenosti nagrade u tradicionalnim i digitalnim medijima.
Rezultat? Kontinuirani rast medijske pokrivenosti, povećanje interesa publike i dodatno pozicioniranje brenda Porin kao sinonima za glazbenu izvrsnost.
Izvor fotografija: Glazbena nagrada Porin

Dodjela nagrada

Red Carpet

Red Carpet

Dodjela nagrada