

Od Ludbrega do Švicarske – Priča o mlincima koji su osvojili srca ljubitelja domaće hrane!
DIGITALNI MARKETING | META OGLAŠAVANJE
KLIJENT: ČOKOLAND d.o.o.
Izazov? Pronaći prave ljude na pravom mjestu.
Cilj? Povezati pravu publiku izvan granica Hrvatske s autohtonim domaćim proizvodom - Mlincima iz centra svijeta, izazvati emocije te ih potaknuti na angažman i kupnju ludbreških mlinaca u Švicarskoj.
Kampanju smo proveli u dvije ključne faze:
- Brand awareness kampanja – široki doseg, jačanje prepoznatljivosti i podsjećanje na tradiciju
- Engagement kampanja – precizno targetiranje po gradovima unutar Švicarske, poticanje angažmana i stvaranje direktne potražnje
Korištenjem preciznog targetiranja i efikasne raspodjele budžeta, Facebook se pokazao kao ključna platforma za dosezanje ciljane publike. Rezultat:
- visoka stopa angažmana i prepoznatljivosti proizvoda među ciljanom publikom
- povećana potražnja za proizvodom i rasprodane palete proizvoda
Ova kampanja još jednom je pokazala snagu digitalnog marketinga i preciznog oglašavanja u povezivanju proizvoda s pravom publikom.
Pametna strategija oglašavanja donosi i konkretne rezultate. Trebate li ih i vi? Javite nam se!
