top of page

Cesarica – Razvoj brenda, komunikacijska strategija i uvođenje chatbot tehnologije u glasovanje 

KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA | DIGITALNA STRATEGIJA  | PR 

KLIJENT: UNISON HRVATSKI GLAZBENI SAVEZ

 

Kada je 2017. godine, u organizaciji Unisona hrvatskog glazbenog saveza, pokrenuta Hrvatska glazbena nagrada publike - Cesarica, cilj je bio stvoriti prepoznatljiv brend koji će istaknuti glas publike kao ključni faktor u odabiru najvećih glazbenih hitova godine. Naša agencija bila je dio ovog projekta od samih početaka – od razvoja koncepta nagrade do njegove realizacije i implementacije.

Brendiranje i razvoj komunikacijske strategije

Kao voditeljica projekta, direktorica Couch Medije aktivno je sudjelovala u osmišljavanju i strateškom razvoju Cesarice, postavljajući temelje za dugoročnu prepoznatljivost nagrade. Također, zajedno s Upravnim odborom nagrade i sjajnim timom suradnika, osmišljen je vizualni identitet nagrade te je razvijena komunikacijska i digitalna strategija, osiguravajući da Cesarica kroz godine ostane relevantna i atraktivna ciljanoj publici.

 

Odnosi s javnošću

Naš zadatak bio je osigurati kontinuiranu vidljivost nagrade kroz PR aktivnosti i medijsku promociju, organizaciju crvenog tepiha te uspostavu i vođenje odnosa s medijima. Kontinuirano smo radili na povećanju prepoznatljivosti nagrade putem strateški osmišljenih kampanja, suradnje s ključnim akterima glazbene industrije i medijskim partnerima.

 

Prvi chatbot za glasovanje u Hrvatskoj

Zajedno s klijentom i suradnicima, sudjelovali smo u pokretanju prvog  chatbot glasovanja u Hrvatskoj i regiji, u suradnji s tehnološkim partnerom nagrade Cesarica - NTH Grupom. Kroz Viber i Messenger publici je omogućen brz, jednostavan i interaktivan način glasovanja, čime je ne samo moderniziran proces izbora pobjednika, već je i značajno povećan angažman publike.

 

Rezultati

U periodu od 2017. do 2022. godine, Cesarica je postala jedna od najprepoznatljivijih glazbenih nagrada u Hrvatskoj, a inovativni pristup digitalnoj komunikaciji i angažman publike osigurali su joj snažnu poziciju u glazbenoj industriji. Naša uloga u razvoju brenda, strateškom vođenju komunikacije i uvođenju novih tehnologija doprinijela je da Cesarica postane relevantna i dostupna širokoj publici, postavljajući standarde za buduće projekte u glazbenoj i event industriji

Izvor fotografija: Nagrada Cesarica

bottom of page