top of page

Oni imaju grif za pivo, a mi imamo grif za komunikacije

DIGITALNE KOMUNIKACIJE | DIGITALNI MARKETING  FOTO | VIDEO | ORGANIZACIJA DOGAĐAJA

KLIJENT: K PIVOVARI d.o.o. 

 

Ekipa iz GR!F-a voli pivo i njime se bavi cijeli život. Za sebe vole reći da su jedina mala pivovara sa znanstvenim kapacitetima velike pivovare. Pred nas su stavili izazov pozicionirati i istaknuti njihovo majstorsko pivo na tržištu koje je preplavljeno komunikacijskim porukama pivskih brendova.

Za brend GR!F razvijamo digitalnu strategiju, vodimo social media, oglašavamo te produciramo foto i video sadržaj. Brinemo da svaki korak digitalne prisutnosti ovog majstorskog brenda bude ujednačen, promišljen i efektan. Naš zadatak? Stvarati sadržaj koji gradi zajednicu, angažira publiku i prenosi karakter brenda u digitalnom okruženju.

Rezultati? Pogledajte njihov social i uvjerite se sami.

  • Prepoznatljiv vizualni i verbalni identitet – pomoću prepoznatljivog vizualnog identiteta i jasno definirananog ToV uspješno prenosimo vrijednosti brenda na digitalnu zajednicu

  • Rast dosega i angažmana – brend ostvaruje kontinuirani rast organskog i plaćenog dosega

  • Snažna vidljivost brenda – kroz kreativne kampanje i Meta oglašavanje povećali smo prepoznatljivost brenda i osigurali mu prisutnost na konkurentnom tržištu

Za brendove koji žele izgraditi prepoznatljiv vizualni i verbalni identitet i ostaviti snažan dojam na digitalnim kanalima – tu smo.

Izvor fotografije: GR!F

Demjan-2124.jpg
bottom of page