

Oni imaju grif za pivo, a mi imamo grif za komunikacije
DIGITALNE KOMUNIKACIJE | DIGITALNI MARKETING | FOTO | VIDEO | ORGANIZACIJA DOGAĐAJA
KLIJENT: K PIVOVARI d.o.o.
Ekipa iz GR!F-a voli pivo i njime se bavi cijeli život. Za sebe vole reći da su jedina mala pivovara sa znanstvenim kapacitetima velike pivovare. Pred nas su stavili izazov pozicionirati i istaknuti njihovo majstorsko pivo na tržištu koje je preplavljeno komunikacijskim porukama pivskih brendova.
Za brend GR!F razvijamo digitalnu strategiju, vodimo social media, oglašavamo te produciramo foto i video sadržaj. Brinemo da svaki korak digitalne prisutnosti ovog majstorskog brenda bude ujednačen, promišljen i efektan. Naš zadatak? Stvarati sadržaj koji gradi zajednicu, angažira publiku i prenosi karakter brenda u digitalnom okruženju.
Rezultati? Pogledajte njihov social i uvjerite se sami.
-
Prepoznatljiv vizualni i verbalni identitet – pomoću prepoznatljivog vizualnog identiteta i jasno definirananog ToV uspješno prenosimo vrijednosti brenda na digitalnu zajednicu
-
Rast dosega i angažmana – brend ostvaruje kontinuirani rast organskog i plaćenog dosega
-
Snažna vidljivost brenda – kroz kreativne kampanje i Meta oglašavanje povećali smo prepoznatljivost brenda i osigurali mu prisutnost na konkurentnom tržištu
Za brendove koji žele izgraditi prepoznatljiv vizualni i verbalni identitet i ostaviti snažan dojam na digitalnim kanalima – tu smo.
Izvor fotografije: GR!F
