top of page

Mrav Burger & Beer Bar – Razvoj brenda kroz društvene mreže i online kanale

DIGITALNE KOMUNIKACIJE | DIGITALNI MARKETING  | FOTO | VIDEO

KLIJENT: MRAV GRUPA d.o.o.

Izazov?

Ispričati malo drugačiju burger priču i istaknuti se među brojnim burger barovima u Zagrebu zahtijevalo je strategiju koja će privući i zadržati pažnju ciljane publike. Zadatak je bio kreirati konzistentnu prisutnost na društvenim mrežama, jasno komunicirati poruku brenda te izgraditi angažiranu zajednicu. 

 

Od ideje do produkcije – osmislili smo sadržaj, snimali, režirali, komunicirali i stvarali zajednicu koja uživa u svakom zalogaju.

 

Sadržaj & planiranje: Kreirali smo mjesečne content kalendare usklađene sa sezonalnošću, navikama publike i aktualnostima, uz jasan cilj – angažman zajednice i organski rast. Nagradni natječaji dodatno su potaknuli vidljivost i interakciju.

Produkcija & vizualni identitet: U potpunosti smo osmislili, producirali i realizirali vizualni sadržaj – od ideje do gotove fotke ili videa. Organizirali smo snimanja, režirali scene i stvorili prepoznatljiv vizualni identitet brenda.

Reels & behind the scenes: Kratki video formati pokazali su se kao snažan alat za povezivanje s publikom – približili smo im svakodnevicu Mrav ekipe i stvorili osjećaj bliskosti. Ova vrsta sadržaja pokazala se kao važan alat u povećanju dosega, organskog angažmana i stvaranja autentične digitalne prisutnosti.

Meta oglašavanje: Osmislili smo i vodili ciljanje kampanje koje su povećale doseg i angažman, uz konstantnu optimizaciju i testiranje vizuala i poruka – za maksimalan učinak unutar zadanog budžeta.

Rezultati:

  • Facebook Engagement Rate (ERR): 8,45%

  • Instagram Engagement Rate (ERR): 11,78%

  • Snažna i prepoznatljiva vizualna prisutnost na društvenim mrežama koja odražava vrijednosti i ponudu Mrava

  • Rast zajednice na društvenim mrežama, uz visok angažman i interakcije na objavama

  • Izgradnja lojalne zajednice i stvaranje snažne veze između brenda i publike, potičući posjete i preporuke zadovoljnih gostiju​

bottom of page